Strona główna » Aktualności » Aktualności

Aktualności

Premiera publikacji "Nowy PR" Anny Miotk

23-11-2016

Dziś odbyła się premiera najnowszej publikacji pod patronatem merytorycznym Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. „Nowy PR” Anny Miotk to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu Public Relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR. Prezentuje najnowsze narzędzia i trendy pozwalające na komunikowanie wartości firmy i pozyskiwanie nowych rynków.

Od 2001 roku uprawianie działalności Public Relations zmieniło się radykalnie – od podejścia tradycyjnego, bazującego na masowych mediach i relacjach z dziennikarzami, do traktowania mediów jako zaledwie jednego z wielu narzędzi PR. Zmienił się charakter komunikacji biznesowej – od pośredniej, prowadzonej w sposób formalny i bezosobowy za pomocą mediów głównego nurtu, po bezpośrednią – kierowaną wprost do klientów organizacji. Wszystko to dokonało się za sprawą pojawienia się nowego, potężnego medium – Internetu.

 

W publikacji przedstawiono wyniki badań przeprowadzonych przez najbardziej uznane firmy badawcze oraz podano praktyczne przykłady z działalności firm. Nie zabrakło w niej także wskazania kierunków dalszego rozwoju, przedstawienia technologii wspierających pracę specjalisty PR czy standardów w mierzeniu efektów działań PR wraz z przeglądem narzędzi umożliwiających ich pomiar.

 

Książka dostępna jest w sprzedaży na stronie Wydawnictwa Słowa i Myśli: www.slowaimysli.pl oraz w najlepszych księgarniach w całej Polsce. Dla członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations obowiązuje zniżka 20 % po wpisaniu kodu zniżkowego, przekazanego członkom mailowo. Niebawem również do wygrania w konkursie na Fanpage’u: https://www.facebook.com/polskipr

 

O Autorze:

Anna Miotk

Od 2014 r. jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Pracuje również jako nauczyciel akademicki w Instytucie Dziennikarstwa i Edukacji Medialnej UKSW. Jej doświadczenia zawodowe obejmują też kierowanie rozwojem systemu monitoringu mediów oraz konsulting PR. Doktor nauk humanistycznych w zakresie nauki o polityce, wcześniej ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim. Trenerka biznesu, prowadzi szkolenia z zakresu marketingu i PR. Autorka książek Badania w public relations, Skuteczne social media, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga www.annamiotk.pl.

 

Partnerzy merytoryczni publikacji: Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Związek Firm PR.

Patronat medialny: THINKTANK, Marketing przy kawie, Newsline, prnews, epr.pl, PRoto, Marketer+, BRIEF, Mediarun, Bankier.pl.

 

2012 Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Skwer Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 5 lok. 2U, 01-015 Warszawa

tel. 660 911 160 email: , biuro prasowe:
Realizacja: Ideo CMS Edito Powered by: