Strona główna » Aktualności » Aktualności

Aktualności

Zniżki i bonusy dla Członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

30-01-2017

Zarząd Polskiego Stowarzyszenia Public Relations z przyjemnością informuje o nawiązaniu współpracy z wydawnictwami: Słowa i Myśli, Onepress, Difin, PWN, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne oraz magazynami branżowymi Marketer +, Marketing w Praktyce, a także firmami oferującymi biura prasowe online i inne usługi przydatne w pracy PRowca: Prowly, netPR.pl, infoWire.pl, videoPR.pl. Współpraca wiąże się z pakietem zniżek i bonusów, które przysługują naszym Członkom. Kody uprawniające do zniżek przekazywane są Członkom, którzy mają opłaconą aktualną składkę członkowską.

 

Wydawnictwo Słowa i Myśli - zniżka 20% na publikacje z zakresu komunikacji

 

Wydawnictwo Onepress - 25% zniżki na zakupy na www.onepress.pl

 

Wydawnictwo Difin - 20% zniżki na publikacje wydawnictwa oraz współpraca pod kątem organizacji konkursów dla członków z najnowszymi publikacjami z zakresu komunikacji: PR, Marketingu, Reklamy

 

Wydawnictwo PWN - współpraca pod kątem organizacji konkursów dla członków z najnowszymi publikacjami z zakresu komunikacji: PR, Marketingu, Reklamy


Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne - współpraca pod kątem organizacji konkursów dla członków z najnowszymi publikacjami z zakresu komunikacji: PR, Marketingu, Reklamy; w perspektywie zniżka na publikacje wydawnictwa (od lutego 2017 r.)

 

Marketer + - 15% rabatu na zakup dowolnej prenumeraty na https://sklep.marketerplus.pl/kategoria/prenumeraty

 

Marketing w Praktyce - 25% rabatu od obecnych cen netto na prenumeratę: 3, 6 i 12-miesięczną

 

Prowly  - wydłużenie standardowego okresu próbnego z 7 do 14 dni oraz zniżka 20% na dowolny pakiet

 

netPR.pl - oferta na biuro prasowe/newsroom multimedialny, z podstawową obsługą komunikacji wideo, w jednej z wizualizacji standardowych (przykład dla agencji PR: http://inspiracjepr.netpr.pl)

- dla agencji PR - wdrożenie za 1 zł lub 3-miesięczny abonament w cenie wdrożenia lub uruchomienie witryny internetowej agencji (do 10 stron) w cenie wdrożenia newsroomu

- dla PR-owców w miastach - wdrożenie za 100 zł lub 3-miesięczny abonament w cenie wdrożenia

- dla PR-owców w sektorze MŚP -  wdrożenie za 100 zł lub indywidualne wdrożenie z 40% rabatem

- dla PR-owców w dużych firmach - wdrożenie za 100 zł lub indywidualne wdrożenie z 20% rabatem

 

infoWire.pl - dla PR-owców miast - dodatkowy bezpłatny pakiet dystrybucji 3-12 informacji do mediów (w zależności od wielkości miasta; dystrybucja ogólnopolska) przy zakupie biura prasowego/newsroomu

- dodatkowa dystrybucja 1 informacji przy zakupie dowolnego pakietu https://dystybucja.infoWire.pl (nie dotyczy zakupu pakietu "single")

videoPR.pl - 5% rabatu na szkolenia medialne organizowane wspólnie z Agencją Artystyczną Face w profesjonalnym studiu TV (http://videopr.pl/oferta#szkolenia)

- 50% rabatu na realizację pierwszego pakietu 1-3 eksperckich materiałów wideo, z gwarancją wykorzystania najciekawszych tematów i dystrybucji kanałami infoWire.pl (przykłady: http://infowire.pl/informacje-redakcyjne ) (oferta nie może być łączona z innymi promocjami)


Akademia PRoto - 10% rabatu specjalnego na jednodniowe szkolenia otwarte , które odbywają się w siedzibie PRoto w Warszawie.

Promocja dla członków PSPR nie łączy się z innymi aktualnymi promocjami szkoleń otwartych tzn.: 30% rabatu dla klientów IMM lub 20% rabatu dla grup od 3 osób. Szkolenie otwarte to takie, które odbywają się pod warunkiem zebrania się grupy szkoleniowej. Szkolenia otwarte, na które aktualnie przyjmujemy zgłoszenia komunikujemy m. in. na stronie głównej proto.pl

 

Instytut Monitorowania Mediów - 18% rabatu na monitoring mediów przez pierwsze 3 miesiące dla członków PSPR, którzy nie są obecnie klientami IMM.
14% rabatu na zamówione do października 2017 roku raporty i analizy IMM dla członków PSPR, którzy są obecnymi klientami IMM.


Zachęcamy do zgłaszania pomysłów dotyczących innych działań, które możemy podjąć w interesie naszych Członków.

 

Wszystkich zainteresowanych członkostwem w Polskim Stowarzyszeniu Public Relations, zapraszamy na stronę .

 

 

 

2012 Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Skwer Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 5 lok. 2U, 01-015 Warszawa

tel. 608 187 780 email: , biuro prasowe:
Realizacja: Ideo CMS Edito Powered by: