Strona główna » Aktualności » Aktualności

Aktualności

PSPR DAY 2017 - zapraszamy na konferencję Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

21-04-2017

 

Polskie Stowarzyszenie Public Relations, realizując zadania statutowe, w tym działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą szeroko pojętej komunikacji, zaprasza na konferencję PSPR DAY, która odbędzie się 25 maja 2017 roku w Warszawie. Motywem przewodnim konferencji jest komunikacja digital i zmiany dotyczące trendów w komunikacji na przestrzeni ostatnich lat.

 

Konferencja Polskiego Stowarzyszenia Public Relations stanowi podsumowanie najlepszych wybranych case'ów i sukcesów wizerunkowych firm i instytucji w 2016 roku. Jest okazją do analiz najnowszych trendów w sztuce komunikacji, prezentowanych przez cenionych ekspertów w branży, znanych dziennikarzy i najpopularniejszych influencerów [m.in. dr Anna Miotk (ekspert ds. PR), Paweł Modzelewski (24/ 7 Communication), Joanna Parzydło-Malinowska (Personal Brand Institute), Kamil Bolek (indaHash), Tomek Tomczyk (Jason Hunt), Bartosz Węglarczyk, Adam Łaszyn (Alert Media Communications) oraz z grona Zarządu i Rady Nadzorczej PSPR dr Krystian Dudek (Instytut Publico), Andrzej Pomarański (Modern Corp), Emilia Zakrzewska-Koszel, Katarzyna Domańska, Jan Matysik (Cumulus PR)].

 

Zdjęcia i opisy prelegentów znajdują się na stronie http://www.polskipr.pl/projekty-pspr/pspr-day/ oraz na Fanpage’u Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

 

Udział w konferencji PSPR DAY jest bezpłatny dla wszystkich zainteresowanych. Zapisy odbywają się pod adresem: biuro@polskipr.pl
[w zgłoszeniu prosimy o podanie kolejno: imienia i nazwiska, maila, numeru telefonu oraz firmy]

Zastrzegamy, że w przypadku braku miejsc, pierwszeństwo zapisu przysługuje członkom Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.  

 

PROGRAM KONFERENCJI PSPR DAY 

 

9:00-9:45 - Rejestracja uczestników

9:45-10:00 - Wprowadzenie i przywitanie gości -
dr Krystian Dudek i Jan Matysik


10:00 - 10:45 Panel "Koniec PR, jaki znamy"
Prowadzący: Emilia Zakrzewska-Koszel
Prelegenci Panelu:
dr Anna Miotk (ekspert ds. PR), Mikołaj Nowak (ekspert ds. social media i nowych mediów), Karolina Hytrek- Prosiecka (Dyrektor ds. Komunikacji i PR), Paweł Modzelewski (24/ 7 Communication), Andrzej Skworz
Panel  jest odpowiedzią na wątpliwości tych, którzy w swojej codziennej pracy doświadczają konieczności dostosowania strategii komunikacyjnej do pełnej chaosu i niepewności rzeczywistości społecznej, m.in. na skutek słabości mediów tradycyjnych czy upadku autorytetów. Moduł „Koniec PR-u, jaki znamy” dotyka również zmian spowodowanych gwałtownym rozwojem technologii informacyjnych, a co za tym idzie nową paletą narzędzi realizowania działań, a także badania ich efektywności.

 

10:45-11:10 Prelekcja "Kanały internetowe w prawdziwym PR. Case study: IKEA Lublin - Projekt w Sąsiedztwie"

Prelegent: Jan Matysik

 

11:10-11:15 Prezentacja Partnera: SPECTRA DEVELOPMENT


11:15-12:00 Panel
„Fenomen zmiany wizerunkowej – projekt PZPN Łączy nas piłka.” Metamorfoza postrzegania polskiej Kadry Narodowej
Prowadzący: Andrzej Pomarański
Prelegent panelu: Jakub Kwiatkowski
Fenomen zmiany wizerunkowej. Jako prelegentów zaprosiliśmy autorów jednej z najbardziej spektakularnych metamorfoz – przedstawicieli PZPN oraz projektu „Łączy nas piłka”. Poruszymy kwestie strategii działania i roli contentu filmowego/internetowego.


12:00-12:15 Przerwa kawowa

12:15-13:00 Panel „Współpraca z influencerami"
Prowadząca: Katarzyna Domańska
O rosnącej roli współpracy z influencerami stanowiącej realną szansę dla marek na budowanie wiarygodności w dobie zniechęcenia i uodpornienia na treści reklamowe. Jak prowadzić efektywne działania we współpracy z youtuberami, instagramerami czy snapchaterami, by zyskać więcej, niż wzrost sprzedaży.
Prelegenci Panelu:
Joanna Malinowska-Parzydło (Personal Brand Institute), Kamil Bolek (indaHash), Tomek Tomczyk (Jason Hunt)

13:00-13:45 Przerwa na lunch 

13:45-14:45 Panel zawierający tematy: „Era Fake News” i „Nowy marketing polityczny"
Prowadzący: dr Krystian Dudek
- Era Fake News
Moduł ten dotyczy zjawiska zataczającego coraz szersze kręgi. O płynących z niego zagrożeniach dla osób publicznych i marek. Jak się zabezpieczać, jak reagować? Moduł ten bezpośrednio związany jest z kolejnym, dotyczącym monitoringu mediów.
- Nowy marketing polityczny
Zaskakujące zwroty akcji w kampaniach z obszaru marketingu politycznego stały się inspiracją dla bloku „Nowy marketing polityczny", który odkrywa siłę internetu i mediów społecznościowych w budowaniu przewagi kandydatów, a także ugrupowań politycznych.
Prelegenci Panelu: Bartosz Węglarczyk, dr Krystian Dudek, Adam
Łaszyn, Jan Matysik


14:50-15:20 – Prelekcja „
Uniknąć syndromu firmowego selfie. Nowa rola monitoringu mediów w public relations" Instytutu Monitorowania Mediów
Prowadząca: Magdalena Tokaj


15:20-Konkurs wizytówkowy i zakończenie Krystian Dudek i Jan Matysik

 

KIEDY: 25 maja 2017 r. (czwartek)

GDZIE: SPECTRA DEVELOPMENT, Bobrowiecka 6, Warszawa

ZAPISY: biuro@polskipr.pl [w zgłoszeniu prosimy o podanie kolejno: imienia i nazwiska, maila, numeru telefonu oraz firmy]

2012 Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Skwer Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 5 lok. 2U, 01-015 Warszawa

tel. 608 187 780 email: , biuro prasowe:
Realizacja: Ideo CMS Edito Powered by: