Strona główna » Aktualności » Aktualności

Aktualności

Cykl "Nie taki #PR czarny" pod patronatem PSPR

26-03-2019
Nie taki PR Czarny
Polskie Stowarzyszenie Public Relations objeło patronatem olsztyńskie niekomercyjne warsztaty PR-owe organizowane przez Wordsmith PR. PSPR wesprze agencję w edukowaniu regionalnych firm na temat PR-u, pogłębiania kompetencji specjalistów ds. komunikacji, a także promocji samych spotkań.
 
„Nie taki #PR czarny” to cykliczne spotkania, które odbywają się w Olsztynie. Agencja Wordsmith PR chce w ten sposób zaprzyjaźnić lokalnych przedsiębiorców z PR-em i tematyką budowania wizerunku. Tylko w pierwszych spotkaniach udział wzięło 150 osób, które zainteresowane są rozwojem swoich marek. – Mamy świadomość, że sporo firm w naszym regionie prowadzi działania PR, choć często intuicyjnie i nie nazywając tego public relations. Chcemy pomóc uporządkować wiedzę na temat strategii komunikacji i przekonywać, że powinna ją prowadzić każda firma niezależnie od budżetu i etapu rozwoju, bo PR to inwestycja. Patronat PSPR to znak jakości naszych spotkań i „tak” dla edukacji i promowania PR-u wśród przedsiębiorców – mówi Karolina Kazuła z agencji Wordsmith PR.
 
W lutym gościem spotkania Nie taki #PR czarny był członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations Michał Bonarowski z firmy Allegro.pl. Kontynuacją współpracy jest objęcie cyklu patronatem PSPR, a wkrótce kolejne spotkanie z udziałem eksperta PR reprezentującego stowarzyszenie. W ten sposób nowy zarząd rozszerza swoje działania i otwiera się na nowe kierunki. Za działalność na terenie północno-wschodniej Polski odpowiada Cyprian Maciejewski członek zarządu PSPR, na co dzień pracujący w gdańskim magistracie.
 
– Z wielką przyjemnością podejmujemy wspólne działania z olsztyńskim środowiskiem PR-owców. Chcielibyśmy wnieść do tej inicjatywy wymierną, merytoryczną wartość dodaną, z której skorzysta każdy uczestnik spotkań. Dla naszej organizacji to też znakomita okazja do zaprezentowania misji i planów PSPR oraz zachęcania do członkostwa. Byłoby wspaniale, gdyby okazało się, że ta kooperacja będzie zaczynem do szerszej współpracy w regionie warmińsko-mazurskim – przekonuje Cyprian Maciejewski.
 
Najbliższe spotkanie z serii „Nie taki #PR czarny” odbędzie się 4 kwietnia o godz. 9:00 w CRS UKIEL. Gościem specjalny, który opowie o tworzeniu strategii komunikacji będzie Olga Zalecka, PR manager BSH, odpowiedzialna za wizerunek marek Bosch, Siemens, Zelmer i Gaggenau. 

 

2012 Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Skwer Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 5 lok. 2U, 01-015 Warszawa

tel. 660 911 160 email: , biuro prasowe:
Realizacja: Ideo CMS Edito Powered by: