Strona główna » Aktualności » Patronaty

Patronaty

X Kongres Public Relations i Komunikacji

16-09-2014

20-21 października br. w Warszawie odbędzie się X Kongres Public Relations i Komunikacji. Patronat nad wydarzeniem sprawuje Polskie Stowarzyszenie Public Relations.

 

Podczas Kongresu poruszmy problematyczne kwestie związane m.in. z:

  • Role PR-owców i rzeczników prasowych w organizacji - jak wygląda przyszłość zawodu?
  • Role rzeczników prasowych i PR-owców: pierwszy front i wsparcie kadry zarządzającej
  • Szukanie inspiracji czy poszukiwanie partnera: masówka w przetargach
  • Instrukcja obsługi agencji PR- czyli ile można wycisnąć od agencji i jak to zrobić? Pomiar efektywności działań PR
  • Mikrotargetowanie. Dlaczego warto zawężać grupę docelową i zmieniać kanały?
  • Jak skutecznie zniechęcić do siebie dziennikarza i co zrobić by go do siebie przekonać? Rzecz o trudnej relacji dziennikarza z PR-owcem.
  • Jak prowadzić PR w Polsce lokalnej?
  • Media internetowe a media tradycyjne-konkurencja czy symbioza?
  • Biznes Społecznie Konieczny
  • Podstawy Regulacji Prawnych PR
  • Etyka PR- Główne grzechy PR-owców i rzeczników prasowych



W trakcie kongresu odbędą się dwa interaktywne warsztaty:

  • Role PR-owców i rzeczników prasowych: przygotuj się do wystąpień publicznych i kontaktów z mediami! Warsztat poprowadzi Sławomir Matczak, TVP Info
  • Jak przekuć kryzys w sukces? Stwórz plan działania na wypadek kryzysu komunikacyjnego! Warsztat poprowadzi Szymon Milczanowski, Winstone
     

Szczegółowe informacje: http://konferencje.pb.pl/konferencja/830,x-kongres-public-relations-i-komunikacji

2012 Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Skwer Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 5 lok. 2U, 01-015 Warszawa

tel. 660 911 160 email: , biuro prasowe:
Realizacja: Ideo CMS Edito Powered by: