Strona główna » Aktualności » Patronaty

Patronaty

Kongres Profesjonalistów Public Relations 2016

24-02-2016

Polskie Stowarzyszenie Public Relations zostało partnerem jednego z najważniejszych wydarzeń w branży Public Relations – Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie, które odbędzie się 21-22 kwietnia w Centrum Kongresowym Hotelu Rzeszów.

W związku z powyższym Członkowie Polskiego Stowarzyszenia Public Relations są uprawnieni do skorzystania ze zniżki na opłatę konferencyjną (15% rabatu od kwoty 990 zł netto bez względu na termin zgłoszenia udziału).

 

Tegoroczna edycja Kongresu skupiać się będzie wokół tematyki z zakresu media relations i promocji wydarzeń, jednak kontakty z mediami i eventy to tylko przykłady z wielu tematów, które zostaną poruszone podczas wydarzenia. Z pewnością nie zabraknie także dyskusji wokół zmian, jakie dokonują się w polskiej przestrzeni medialnej.

 

Wizerunek w mediach: inny punkt widzenia

Dbanie o relacje Kościoła z mediami, to twardy orzech do zgryzienia dla ekspertów zajmujących się tą problematyką. Temat jest niejednorodny i nie należy do najłatwiejszych w obsłudze, bowiem budzi silne i często skrajne emocje. Zagadnienie kreowania wizerunku Kościoła i jego relacji z mediami przedstawi ks. dr hab. Józef Kloch, były Rzecznik Konferencji Episkopatu Polski.

W trakcie Kongresu Profesjonalistów PR swój punkt widzenia na kreowanie wizerunku w mediach zaprezentuje również Maciej Karczyński, były Rzecznik Prasowy Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego oraz Komendy Stołecznej Policji. Służby specjalne, siły zbrojne, straż graniczna, straż pożarna, policja i żandarmeria. Cała „mundurówka” wchodzi w relacje z mediami. Jej przedstawiciele informują, komunikują i udzielają odpowiedzi niejednokrotnie na bardzo trudne pytania. Podczas Kongresu dowiemy się jak media przedstawiają służby i czy obywatele otrzymują ich prawdziwy obraz.

Natomiast Czesław Lang, reprezentujący Lang Team podczas swojej prelekcji opowie, jak w skuteczny sposób wypromować wydarzenie na przykładzie Tour de Pologne.

 

Z mediami w kryzysie

W trakcie Kongresu poruszony zostanie temat komunikacji kryzysowej (także z mediami interwencyjnymi), a zajmą się nim m.in. dr Krystian Dudek, Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, właściciel Instytutu Publico oraz Bożena Walicka-Górczak z Firmy Pogrzebowej Walicki. Receptę na zarządzanie kryzysowe w eventach przedstawi natomiast Bohdan Pawłowicz, reprezentujący IAA Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, partner GOOD NAME sp. z o.o.

Ważnym elementem Kongresu będą również media korporacyjne, które scharakteryzuje Konrad Ciesiołkiewicz, Dyrektor komunikacji korporacyjnej i CSR Orange Polska.

 

-Wielu prelegentów to wieloletni praktycy branży PR, którzy podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w kontaktach z mediami. Liczę na to, że oprócz dobrych przykładów, będzie czas również na dyskusję o błędach i metodach ich eliminacji. – mówi dr Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu Exacto Sp. z o.o.

 

Szczegółowy program wydarzenia dostępny jest na stronie internetowej: http://www.kongresprofesjonalistow.pl/program/pro/

 

Głównym sponsorem Kongresu Profesjonalistów Public Relations jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Do grupy kluczowych partnerów Kongresu należą: Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Związek Firm Public Relations, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszów, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka oraz Alert Media Communications. Przy wydarzeniu współpracują także: Klaster IT, Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Exacto Sp. z o.o., Publicon Public Relations, SARE e-mail marketing, Sprinet, Mestengo, Instytut Publico, TOP S.A. i Newslink.

Organizatorami Kongresu – jak co roku – są: Newsline i Ideo.

2012 Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Skwer Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 5 lok. 2U, 01-015 Warszawa

tel. 660 911 160 email: , biuro prasowe:
Realizacja: Ideo CMS Edito Powered by: