Strona główna » Aktualności » Patronaty

Patronaty

Komu Komunikacja - badanie relacji pomiędzy PRowcami a digital influencerami

24-11-2015

Polskie Stowarzyszenie Public Relations po raz kolejny objęło patronatem medialnym projekt Komu Komunikacja.

 

Tym razem badana jest relacja między PRowcami a digital influencerami (blogerami i vlogerami). Celem badania jest poznanie oczekiwań obu grup zawodowych i zdefiniowanie dobrych praktyk, które powinny rządzić ich współpracą. Osoby, które wypełnią ankietę, mogą jako pierwsze poznać wyniki badania – wystarczy pozostawić adres mailowy w odpowiednim polu formularza.

 

Zapraszamy do wypełnienia krótkiej ankiety dostępnej pod linkiem, aktywnej do końca listopada:

 

Dla PRowców: http://bit.ly/Pytamy_PR-owca
Dla blogerów/vlogerów:
http://bit.ly/Pytamy_Digital_Influencera

 

Odsyłamy też Państwa do wyników badań poprzedniej edycji, która miała na celu ustalić temperaturę relacji między PRowcami a dziennikarzami : https://www.facebook.com/KomuKomunikacja/…

Ankiety wypełniło ponad 300 osób i jej wyniki zostały zawarte w obszernym raporcie opatrzonym opiniami ekspertów.

 

Wszystkich praktyków PR, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę, podzielić się doświadczeniami i posłuchać rad ekspertów, zapraszamy na bezpłatne, comiesięczne spotkania organizowane przez Komu Komunikację.
Więcej informacji na www.KomuKomunikacja.pl

 

Serdecznie Państwa zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu!

2012 Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Skwer Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 5 lok. 2U, 01-015 Warszawa

tel. 660 911 160 email: , biuro prasowe:
Realizacja: Ideo CMS Edito Powered by: