Strona główna » Aktualności » Patronaty

Patronaty

VI Konferencja naukowa "Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty"

03-09-2010

W dniach 11–13 października 2010 r. w Międzywodziu odbędzie się VI Konferencja naukowa "Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty". Organizatorem jest Katedra Marketingu Usług Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.

Główne tematy poruszane podczas konferencji dotyczyć będą zagadnień:

  • Partnerstwo i komunikacja w regionie, m.in. marketing lokalny i regionalny, e-urząd, marka i wizerunek regionu, partnerstwo i komunikacja w kreowaniu produktu terytorialnego, narzędzia marketingu terytorialnego.
  • Zachowania podmiotów na konkurencyjnym rynku, np. zachowania „młodych konsumentów”, nowe formy komunikacji, komunikacja międzykulturowa, zachowania podmiotów w zmieniającym się otoczeniu, rola marketingu na konkurencyjnym rynku. 


Partnerzy: PSPR, Stowarzyszenie Miasta w Internecie, PWE, Serwis Samorządowy PAP, IBRiK, ZSPR, PTBRiO, PTE.
Patroni honorowi: Prezydent Miasta Szczecina, Marszałek Województwa Zachodniopomorskiego.
Patroni medialni: „Marketing i Rynek”, „Brief”, „Handel Wewnętrzny. Marketing-rynek-przedsiębiorstwo”, „Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa”, „Samorząd Terytorialny”, „Gazeta Samorządu i Administracji”, „Wspólnota – Pismo Samorządu Terytorialnego”, Polskie Radio Szczecin SA, Telewizja Polska SA, oddział regionalny.
 

Kontakt: www.marketingowa.wzieu.pl, e-mail: marketingowa@wzieu.pl
 

2012 Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Skwer Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 5 lok. 2U, 01-015 Warszawa

tel. 660 911 160 email: , biuro prasowe:
Realizacja: Ideo CMS Edito Powered by: