Strona główna » O Stowarzyszeniu » Władze 2017-2019 » Władze 2017-2019

Władze 2017-2019

dr Krystian Dudek - prezes zarządu

Doktor nauk humanistycznych w zakresie PR i relacji medialnych; absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz psychologii zarządzania. Właściciel Instytutu Konsultingowo Doradczego PUBLICO. Dyrektor Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu.

 

W poprzednich kadencjach Członek Rady Nadzorczej PSPR oraz Przewodniczący Zarządu PSPR na Śląsku. Członek Rady Etyki Public Relations, Członek Rady Ekspertów Proto. Dyplomowany trener biznesu (KSB MBA UE w Krakowie). Trener, wykładowca, komentator i doradca z zakresu szeroko pojętej komunikacji, public relations, relacji medialnych, kryzysów, kreowania wizerunku i marketingu politycznego. Ma na koncie kilka tysięcy godzin szkoleniowych i dydaktycznych. Autor i konsultant kampanii wyborczych (różnego szczebla) i komercyjnych, dokumentów strategicznych, audytów i badań.

 

Pracował jako dziennikarz, dyrektor ds. komunikacji i strategii medialnych agencji PR, pełnił funkcję rzecznika prasowego firm i instytucji, odbył staże w Kancelarii Premiera i Prezydenta RP. Współpracował m.in. z: KGHM, Fiatem Auto Poland, LUX MED, Grupą Górażdże, Centrum Zarządzania Kryzysowego Wojewody Mazowieckiego, Międzynarodowymi Targami Poznańskimi, licznymi jednostki samorządu terytorialnego i urzędami. Popularyzator wiedzy z zakresu PR. Autor publikacji naukowych i specjalistycznych oraz ogólnopolskiego projektu społeczno-edukacyjnego PRawdziwy PR. Autor i współautor programu studiów podyplomowych z zakresu komunikacji, public relations, marketingu politycznego i organizacji wydarzeń specjalnych. Wykłada stale na kilku uczelniach, gościnnie prowadził zajęcia na kilkudziesięciu uczelniach w kraju. Autor książki z zakresu relacji medialnych "Rola rzeczników prasowych w komunikacji masowej".

 

Laureat PRotona Publiczności 2014 oraz Wyróżnienia Specjalnego LEW PR 2013 za realizację wraz z zespołem projektu PRawdziwego PR.

Andrzej Pomarański - wiceprezes zarządu

Ekspert ds. komunikacji i public relations, rzecznik prasowy, trener biznesu, manager z ponad 20-letnim doświadczeniem w PR w wielu branżach, w tym w ściśle regulowanych. Pracował w międzynarodowych korporacjach i dla globalnych marek, m.in: General Motors i Opel, Stowarzyszenia Pro-Marka (w tym: Procter and Gamble, Unilever, Henkel, Coca-Cola, Pepsico), Polskiej Telefonii Cyfrowej (Era, Heyah, Deutsche Telekom i T-Mobile), gdzie m.in., pełnił funkcję dyrektora komunikacji korporacyjnej, szefa komunikacji zewnętrznej oraz rzecznika prasowego.

 

Dyrektor strategii komunikacji w strategicznej agencji komunikacyjnej Modern Corp. Prowadził i prowadzi duże międzynarodowe projekty z zakresu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej (np.: budowa fabryki Opla w Gliwicach, rebranding sieci Era na T-Mobile). Specjalizuje się w kontaktach z mediami, zarządzaniu informacją w sytuacjach kryzysowych, tworzeniu i wprowadzaniu strategii PR, budowaniu wizerunku firm i marek, brandingiem i wprowadzaniem nowych marek na rynek.  Zajmuje się propagowaniem standardów w działaniach PR oraz relacjach na styku firma-media. Prowadzi programy szkoleniowe w obszarze PR-u i komunikacji oraz publikuje materiały dotyczące tych tematów. Uznany ekspert PR, komentuje dla mediów - w tym ogólnopolskich stacji TV i radiowych - zagadnienia dotyczące komunikacji, marketingu oraz wizerunku w świecie polityki i biznesu. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim.

W latach 2013-15 członek zarządu oddziału mazowieckiego PSPR, a w kadencji 2015-17 wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia PSPR.

Emilia Zakrzewska-Koszel - wiceprezeska zarządu

Ekspert ds. Public Relations & Business Development. Od ponad 10 lat doradza polskim i zagranicznym spółkom z branży usług profesjonalnych, energetycznej, infrastrukturalnej  i finansowej. Swoje doświadczenia zdobywała  kompleksowo zarządzając projektami, m.in. w  zakresie rozwoju biznesu i komunikacji. 

 

Wykładowca  w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Uczestniczka studiów EMBA 2015-2017 w  Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej, a także doktorantka w Instytucie Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

 

Absolwentka Instytutu Politologii Uniwersytetu Wrocławskiego, specjalność marketing polityczny. Główny obszar zainteresowań dotyczy badań nad lobbingiem  oraz metodyki efektywnego zarządzania projektami. 

Szymon Pieczyński - członek zarządu

Przedsiębiorca, strateg, współwłaściciel studia kreatywnego Kava Studio, wydawca czasopisma GentleWoman, wykładowca na studiach podyplomowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, trener w obszarach budowania strategii brandingowych i komunikacyjnych.


Współpracuje między innymi z takimi markami jak Idea Bank, Kubuś, Tiger Energy Drink, Tymbark.


Wiceprezes Zarządu Stowarzyszenia GRUBA, Śląski Kolektyw Ludzi Kreatywnych zrzeszającego i wspierającego rozwój kreatywnych ludzi ze Śląska.

Katarzyna Domańska - członek zarządu

Katarzyna Domańska, z wykształcenia archeolog i filozof. Absolwentka CoachWise™ oraz London School of Public Relations. Ekspert zarządzania, marketingu i PR z ponad piętnastoletnim doświadczeniem.

 

Od blisko dwudziestu lat związana z rynkiem wydawniczym. Ma za sobą wieloletnią praktykę menedżerską - pracowała dla międzynarodowych korporacji i start up’ów, współpracując z takimi markami jak Disney/Pixar, McDonald’s, Imperial Cinepix, Mattel, BBC, HBO.

 

Dwukrotnie pełniła funkcję wiceprezesa Polskiego Stowarzyszenia Marketingu (smb.pl), zasiadała w jury Golden Arrow. Aktualnie odpowiada za komunikację w obszarze digital/online w Edipresse SA.

 

Na Uniwersytecie Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie prowadzi zajęcia z komunikacji niewerbalnej.

Rada Nadzorcza 2017-2019

Jan Matysik (prezes zarządu agencji Cumulus PR) - Przewodniczący Rady Nadzorczej

Andrzej Pawelczak (rzecznik prasowy i dyrektor ds. PR firmy Animex)

Luiza Jurgiel-Żyła (account Director w agencji FIRST Public Relations)

Marcin Jańczuk (dyrektor ds. PR i marketingu w spółce Metrohouse)

Mateusz Witczyński (communication manager w polskim oddziale Astaldi)

2012 Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Skwer Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 5 lok. 2U, 01-015 Warszawa

tel. 660 911 160 email: , biuro prasowe:
Realizacja: Ideo CMS Edito Powered by: