Strona główna » O Stowarzyszeniu » Władze 2019-2021 » Władze 2019-2021

Władze 2019-2021

Luiza Jurgiel-Żyła - prezeska

PR Manager w Cresa Polska, międzynarodowej firmie doradczej w branży nieruchomości komercyjnych. Wcześniej przez siedem lat pracowała w agencji FIRST Public Relations, ostatnio na stanowisku Account Director, gdzie pracowała dla takich klientów jak Cushman & Wakefield, Turner Broadcasting System (w szczególności CNN International, Cartoon Network, Boomerang i TCM) i A + E Networks (kanały Lifetime, HISTORY, CI Polsat).
 
Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (spec. Public Relations i Corporate Identity) i Socjologii (spec. Komunikacja społeczna i badanie rynku) na Uniwersytecie Wrocławskim. W PSPR działa od 2008 roku, kiedy wspierała ogólnopolski cykl PR Regionów.
 

Emilia Zakrzewska - wiceprezes

Ekspertka ds. Public Relations & Business Development. Od ponad 12 lat doradza polskim i zagranicznym spółkom z branży usług profesjonalnych i finansowych. Swoje doświadczenia zdobywała  pracując dla największych polskich i zagranicznych kancelarii prawnych i instytucji finansowych. Kompleksowo zarządza projektami, m.in. w  zakresie rozwoju biznesu i komunikacji. 

 
Wykładowca na Uniwersytecie Wrocławskim oraz Uniwersytecie Warszawskim. Absolwentka prestiżowych studiów MBA ukończonych w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Doktorantka na Wydziale Dziennikarstwa Biologii i Informacji Uniwersytetu Warszawskiego. Autorka licznych publikacji z zakresu public affairs i public relations.
 
Absolwentka Instytutu Politologii Uniwersytetu Wrocławskiego, specjalność marketing polityczny. Główny obszar zainteresowań dotyczy badań nad lobbingiem, metodyki efektywnego zarządzania projektami oraz zarządzania wizerunkiem. 
 

Bartosz Milczarczyk - wiceprezes

PR'owiec urodzony w Warszawie, od kilkunastu lat pracuje na rzecz jej mieszkańców.  Zaczynał w dziale marketingu Wodociągów Warszawskich, gdzie po krótkim czasie został rzecznikiem.

Przez ponad 7 lat, od 2011 roku, jako rzecznik prasowy Urzędu m.st. Warszawy, zajmował się bieżącą komunikacją z mediami oraz nadzorował prace kilkunastoosobowego zespołu prasowego. Obecnie, będąc wicedyrektorem Stołecznego Biura Turystyki, kieruje kluczowymi obszarami promocji Warszawy na arenie międzynarodowej.

 

Z wykształcenia politolog o specjalności PR. Ukończył również podyplomowe studia MBA. Posiada doświadczenie w obszarze komunikacji, media i public relations.

 

Specjalizuje się w opracowywaniu długofalowych kampanii informacyjnych oraz komunikacji kryzysowej, która nie ma przed nim tajemnic. Zaufanie, rzetelność i dostępność, niezależnie od stopnia trudności tematu, uważa za podstawę dobrych relacji z dziennikarzami.

Cyprian Maciejewski - członek zarządu

Zajmuje się PR od kilkunastu lat. Wcześniej, przez 5 lat pracował w mediach. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej. Doświadczony praktyk specjalizujący się w komunikowaniu i budowaniu relacji dla podmiotów z sektorów przemysłowego i komunalnego (energetyka, gospodarka odpadami, ciepłownictwo, infrastruktura, budownictwo). Sprofilowanie merytoryczne: PR strategiczny, zarządzanie relacjami z interesariuszami / otoczeniem organizacji, komunikacja korporacyjna, komunikacja kryzysowa, audyty PR.

 

Pracował zarówno po stronie klienta jak i agencji. Odpowiadał za PR oraz CSR jednego z największych zakładów zagospodarowania odpadów w Polsce (Zakład Utylizacyjny w Gdańsku), wprowadzając spółkę do "Rankingu Odpowiedzialnych Firm" i Raportu "Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre Praktyki". Inicjator i współautor pierwszego w kraju zaudytowanego raportu odpowiedzialności społecznej w standardzie GRI G4 spółki komunalnej z branży odpadowej. Pełnił również rolę rzecznika prasowego firmy oraz prowadził działania PR dla projektu budowy nowoczesnej elektrociepłowni na paliwo RDF.
 
Przez 6 lat PR Manager w trójmiejskiej agencji Ambermedia odpowiedzialny przede wszystkim za strategie i plany komunikacyjne, obsługę klienta, new business (m.in. współpracował z Energą, Polską Spółką Gazownictwa, Grupą GPEC). Pracuje w gdańskim magistracie, pierwotnie w Biurze Prasowym Kancelarii Prezydenta, obecnie w Wydziale Gospodarki Komunalnej. Udziela się także jako prelegent, moderator debat i konsultacji społecznych, copywriter, trener, wykładowca.
 

Agnieszka Bednarczyk – członek zarządu

Blisko 15 lat prowadzi Agencję Public Relations Strategia FM. Komunikacją marketingową zajmuje się ponad 20 lat, w szczególności komunikacją z mediami, działaniami CSR z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu, promocją gospodarcza, organizacją wydarzeń biznesowych-promocyjnych, komunikacją inwestycyjną oraz komunikacją kryzysową. Obsługuje międzynarodowe i polskie sieci handlowe, korporacje, samorządy, instytucje i firmy lokalne.

 

Była producentem koncertów i imprez masowych Radia RMF FM. Pracuje dla firm takich jak Leroy Merlin, TESCO Polska, Polomarket, FreshMarket, PGNiG, RWE Polska, ING Bank, John Deere, Meble KLER, Agencja Rozwoju Regionalnego, Gmina Miasto Częstochowa, Gmina Olsztyn i inne. Podejmuje się najtrudniejszych logistycznych projektów. W sobotę 17 stycznia 2015 przeprowadziła blisko 170 eventów jednocześnie we wszystkich punktach na terenie całego kraju, z okazji otwarcia nowej sieci handlowej MILA. W projekt , podczas finałowej realizacji, zaangażowanych zostało ponad 1000 osób.
 
W życiu zawodowym i prywatnym kieruje się zasadami etyki, uczciwości i szacunku. Wykładowca, ekspert, trener biznesu, autorka publikacji branżowych, prelegent podczas wydarzeń takich jak Kongres Profesjonalistów Public Relations, Forum Branży Eventowej, Politechnika Częstochowska, Wyższa Szkoła Zarządzania, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Magazyn Galerie Handlowe, Rema Congress, OneDay Roadshow. Od początku pracę łączy z działalnością społeczną. W 2008 roku nominowana przez PRoto.pl do nagrody „Protony”, dla wyróżniających się profesjonalistów w dziedzinie komunikacji, w 2009 roku doceniona przez wydawców encyklopedii „Who is Who” w Polsce, w 2012 roku nominowana do tytułu Absolwent Roku Politechniki Częstochowskiej za wybitne osiągnięcia w pracy zawodowej. W roku 2016 otrzymała nominację w konkursie „TOP Event 2015” Targów Evential za Projekt „Wielkie Otwarcie nowej sieci MILA”. W 2016 roku stworzyła Akademię Wiedzy i Doświadczenia Public Relations. W PSPR działa od 2010 roku, w tym w latach 2016 - 2018 zasiadała w zarządzie śląskiego oddziału Stowarzyszenia. 
 

Rada Nadzorcza 2019-2021

Jan Matysik - Przewodniczący Rady Nadzorczej (prezes zarządu agencji Cumulus PR)

Mateusz Witczyński (Communication Manager w polskim oddziale Astaldi)

Andrzej Pawelczak (rzecznik prasowy i dyrektor ds. PR firmy Animex)

Marcin Jańczuk (dyrektor ds. PR i marketingu w spółce Metrohouse Franchise)

Michał Sobiło (doradca ds. PR)

2012 Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Skwer Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 5 lok. 2U, 01-015 Warszawa

tel. 660 911 160 email: , biuro prasowe:
Realizacja: Ideo CMS Edito Powered by: