Strona główna » Projekty PSPR » PSPR Day

PSPR Day

PSPR Day - zapraszamy na konferencję Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

 

Polskie Stowarzyszenie Public Relations, realizując zadania statutowe, w tym działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą szeroko pojętej komunikacji, zaprasza na konferencję PSPR DAY, która odbędzie się 25 maja 2017 roku w Warszawie. Motywem przewodnim konferencji jest komunikacja digital i zmiany dotyczące trendów w komunikacji na przestrzeni ostatnich lat.

 

 

PROGRAM KONFERENCJI PSPR DAY 

 

9:00-9:45 - Rejestracja uczestników

9:45-10:00 - Wprowadzenie i przywitanie gości - dr
Krystian Dudek i Jan Matysik


10:00 - 10:45 Panel "Koniec PR, jaki znamy"
Prowadzący: Emilia Zakrzewska-Koszel
Prelegenci Panelu:
dr Anna Miotk (ekspert ds. PR), Mikołaj Nowak (ekspert ds. social media i nowych mediów), Karolina Hytrek- Prosiecka (Dyrektor ds. Komunikacji i PR), Paweł Modzelewski (24/ 7 Communication), Andrzej Skworz
Panel  jest odpowiedzią na wątpliwości tych, którzy w swojej codziennej pracy doświadczają konieczności dostosowania strategii komunikacyjnej do pełnej chaosu i niepewności rzeczywistości społecznej, m.in. na skutek słabości mediów tradycyjnych czy upadku autorytetów. Moduł „Koniec PR-u, jaki znamy” dotyka również zmian spowodowanych gwałtownym rozwojem technologii informacyjnych, a co za tym idzie nową paletą narzędzi realizowania działań, a także badania ich efektywności.

 

10:45-11:10 Prelekcja "Kanały internetowe w prawdziwym PR. Case study: IKEA Lublin - Projekt w Sąsiedztwie"

Prelegent: Jan Matysik

 

11:10-11:15 Prezentacja Partnera: SPECTRA DEVELOPMENT


11:15-12:00 Panel
„Fenomen zmiany wizerunkowej – projekt PZPN Łączy nas piłka.” Metamorfoza postrzegania polskiej Kadry Narodowej
Prowadzący: Andrzej Pomarański
Prelegent panelu: Jakub Kwiatkowski
Fenomen zmiany wizerunkowej. Jako prelegentów zaprosiliśmy autorów jednej z najbardziej spektakularnych metamorfoz – przedstawicieli PZPN oraz projektu „Łączy nas piłka”. Poruszymy kwestie strategii działania i roli contentu filmowego/internetowego.


12:00-12:15 Przerwa kawowa

12:15-13:00 Panel „Współpraca z influencerami"
Prowadząca: Katarzyna Domańska
O rosnącej roli współpracy z influencerami stanowiącej realną szansę dla marek na budowanie wiarygodności w dobie zniechęcenia i uodpornienia na treści reklamowe. Jak prowadzić efektywne działania we współpracy z youtuberami, instagramerami czy snapchaterami, by zyskać więcej, niż wzrost sprzedaży.
Prelegenci Panelu:
Joanna Malinowska-Parzydło (Personal Brand Institute), Kamil Bolek (indaHash), Tomek Tomczyk (Jason Hunt)

13:00-13:45 Przerwa na lunch 

13:45-14:45 Panel zawierający tematy: „Era Fake News” i „Nowy marketing polityczny"
Prowadzący: dr Krystian Dudek
- Era Fake News
Moduł ten dotyczy zjawiska zataczającego coraz szersze kręgi. O płynących z niego zagrożeniach dla osób publicznych i marek. Jak się zabezpieczać, jak reagować? Moduł ten bezpośrednio związany jest z kolejnym, dotyczącym monitoringu mediów.
- Nowy marketing polityczny
Zaskakujące zwroty akcji w kampaniach z obszaru marketingu politycznego stały się inspiracją dla bloku „Nowy marketing polityczny", który odkrywa siłę internetu i mediów społecznościowych w budowaniu przewagi kandydatów, a także ugrupowań politycznych.
Prelegenci Panelu: Bartosz Węglarczyk, dr Krystian Dudek, Adam
Łaszyn, Jan Matysik


14:50-15:20 – Prelekcja „
Uniknąć syndromu firmowego selfie. Nowa rola monitoringu mediów w public relations" Instytutu Monitorowania Mediów
Prowadząca: Magdalena Tokaj


15:20-Konkurs wizytówkowy i zakończenie Krystian Dudek i Jan Matysik

 

KIEDY: 25 maja 2017 r. (czwartek)

GDZIE: SPECTRA DEVELOPMENT, Bobrowiecka 6, Warszawa

ZAPISY: biuro@polskipr.pl [w zgłoszeniu prosimy o podanie kolejno: imienia i nazwiska, maila, numeru telefonu oraz firmy]

Poznajcie Prelegentów PSPR DAY!

PSPR DAY to okazja do skorzystania z prelekcji i paneli dotyczących bieżących trendów w sztuce komunikacji, prezentowanych przez cenionych ekspertów w branży, znanych dziennikarzy i najpopularniejszych influencerów. Poznajcie każdego z nich!

Kamil Bolek, Head of Communication indaHash

Ekspert w zakresie influencer marketingu. Tworzy strategie komunikacji, doradza w zakresie wideomarketingu i nowych mediów. Łączy PR, psychologię i najnowsze technologie. Jako brand manager odpowiadał m.in. za markę LifeTube – największą jednonarodową sieć partnerską YouTube w Europie. Obecnie odpowiedzialny za wizerunek i komunikację indaHash – globalnej platformy automatyzującej współpracę z digital influencerami. Wykładowca, autor artykułów eksperckich, stały prelegent konferencji, juror konkursów branżowych.

Katarzyna Domańska

Z wykształcenia archeolog i filozof. Absolwentka CoachWise™ oraz London School of Public Relations. Ekspert zarządzania, marketingu i PR z ponad piętnastoletnim doświadczeniem. Od blisko dwudziestu lat związana z rynkiem wydawniczym. Ma za sobą wieloletnią praktykę menedżerską - pracowała dla międzynarodowych korporacji i start up’ów, współpracując z takimi markami jak Disney/Pixar, McDonald’s, Imperial Cinepix, Mattel, BBC, HBO. Dwukrotnie pełniła funkcję wiceprezesa Polskiego Stowarzyszenia Marketingu, zasiadała w jury Golden Arrow. Aktualnie odpowiada za komunikację w obszarze digital/online w Edipresse SA. Na Uniwersytecie Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie prowadzi zajęcia z komunikacji niewerbalnej.

Krystian Dudek

Trener, doradca, wykładowca akademicki, konsultant, komentator i praktyk w dziedzinie public relations, marketingu, promocji, reklamy, relacji medialnych, komunikacji interpersonalnej i kryzysowej oraz marketingu politycznego. Właściciel agencji Instytut Publico, Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, President of Public Relations Center, Laureat Wyróżnienia Specjalnego LEW PR 2013 i nagrody branżowej PRoton 2014, przyznawanej profesjonalistom w dziedzinie komunikacji, odznaczającym się nieprzeciętnym myśleniem, innowacyjnością i talentem; wyznaczającym standardy w branży PR i przyczyniającym się do sukcesu firm, dla których pracują

Karolina Hytrek- Prosiecka

Karolina Hytrek-Prosiecka to wieloletni dziennikarz ekonomiczny TVN. Wcześniej pracowała w TVN CNBC jako główny reporter newsowy. W TVN24 Biznes i Świat współtworzyła i prowadziła poranne pasmo „Otwarcie dnia”, poświęcone tematyce międzynarodowej i lifestylowej. Od lipca 2014 roku przygotowywała materiały ekonomiczne i polityczne do Faktów TVN. Współpracowała także z firmą Ernst & Young (dziś EY). Uczestniczka prestiżowego programu Departamentu Stanu USA „International Visitor Leadership Program” dla kobiet przedsiębiorczych. Skończyła prawo na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Uniwersytecie w Orleanie.

Jakub Kwiatkowski

Jakub Kwiatkowski pracuje w branży Public Relations od 15 lat. W latach 2002-2009 był PR Managerem polskiego oddziału telewizji Eurosport. Od grudnia 2009 do listopada 2011 zajmował stanowisko rzecznika prasowego Ministerstwa Sportu i Turystyki będąc jednocześnie doradcą w gabinecie politycznym ministra Adama Giersza. W okresie przewodnictwa Polski w Radzie Unii Europejskiej (1.07.2011-31.12.2011) był jednocześnie rzecznikiem Prezydencji Polski w obszarze sportu i turystyki. Od grudnia 2012 jest rzecznikiem prasowym Polskiego Związku Piłki Nożnej, a od listopada 2013 roku i momentu objęcia stanowiska selekcjonera Piłkarskiej Reprezentacji Polski przez Adama Nawałkę, także rzecznikiem prasowym drużyny narodowej. Od lipca 2015 pełni również obowiązki UEFA Media Officera m.in. podczas meczów Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA.

 

Adam Łaszyn

Wykłada różne dziedziny PR m.in. w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach oraz London School of Public Relations. Współtwórca wielu udanych kampanii wyborczych. W marcu 2009 roku został uznany przez redakcję Newsweeka za jednego z 50 najbardziej wpływowych Polaków (pozycja 27.). Laureat licznych nagród i wyróżnień branżowych w tym Polskiego Stowarzyszenia Public Relations za budowanie branży PR w Polsce, czy przyznanych jego agencji Złotych Spinaczy, Magellan Awards, Sabre i innych. Autor kompleksowego poradnika kontaktów z mediami „Media i ty” (2015). Pomysłodawca i współautor książki „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat PR w Polsce” (2016) – jedynej publikacji szeroko opisującej historię nowoczesnego PR-u w Polsce. Współautor książki „Sztuka Public Relations” (2006, 2011) i „Leksykonu Public Relations” (2009).

 

Joanna Malinowska-Parzydło

Doświadczony praktyk biznesu, doradca zarządów. Wieloletnia dyrektor komunikacji i HR w koncernach medialnych m.in. w Rzeczpospolitej i TVN. Prekursorka zarządzania reputacją i marką osobistą w Polsce. Blogerka „Jesteś Marką”. Ekspert Business Insider Polska. Autorka książki „Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą”. Założycielka Personal Brand Institute. Pomysłodawca i lider think tanku HR Influencers. Łowca influencerów w biznesie. Wykładowca MBA. Mama Janka i Olka.

Jan Matysik

Ekspert ds. public relations i komunikacji marketingowej, trener i konsultant z 20-letnim doświadczeniem. Przewodniczący Rady Nadzorczej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Prezes zarządu agencji Cumulus PR Sp. z o.o. Absolwent Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie- Skłodowskiej w Lublinie oraz Studium Podyplomowego Komunikowania w Biznesie i Public Relations w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Absolwent Międzynarodowej Klasy IBC w Wyższej Szkole Zarządzania HEAO w Arnhem (Holandia). Laureat konkursu „Twarz Biznesu” Konfederacji Pracodawców Lewiatan (2012), nominowany do nagrody „Osobowość Roku” MICE Poland. Pracował z takimi uznanymi markami jak ORLEN, IKEA, GENERALI, Polpharma, Totalizator Sportowy i Leonardo Helicopters.

 

Anna Miotk

Od 2014 jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Równocześnie pracuje jako nauczyciel akademicki w Instytucie Dziennikarstwa i Edukacji Medialnej UKSW. Jej doświadczenia zawodowe obejmują też kierowanie rozwojem systemu monitoringu mediów oraz konsulting PR. Doktor nauk humanistycznych w zakresie nauki o polityce, wcześniej ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim. Trenerka biznesu, prowadzi szkolenia z zakresu marketingu i PR. Autorka książek “Badania w public relations”, “Skuteczne social media”, „Nowy PR”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga www.annamiotk.pl.

 

Paweł Modzelewski

Paweł Modzelewski w strukturach 24/7Communication pełni rolę Head of Strategy. Jest odpowiedzialny za tworzenie strategii komunikacji oraz optymalizację rozwiązań komunikacyjnych klientów. Wspiera także działania z zakresu new businessPoprzednio pracował w Publicis Media, gdzie w odpowiadał za strategię i realizację kampanii digitalowych dla całego portfolio Coca – Cola. Następnie, w 2011 z całym bagażem doświadczenia stworzył jeden z pierwszych działów mediów społecznościowych w agencji mediowej - zarówno pod względem tworzenia treści jak i mediowych rozwiązań paid social. Jako Head of Social sukcesywnie zwiększał zakres pracy o całościowe rozwiązania komunikacyjne w ramach digital, budując przy tym zespół dochodzący do kilkunastu specjalistów o różnych kompetencjach ( account managerzy, paid social specjaliści, content designerzy). Przygotowywał i wdrażał strategie digitalowe dla kluczowych klientów z różnych branż (T - Mobile, Samsung, Coca - Cola, Kamis, Milka, Prince Polo, Crunchips, Link4), zdobywając przy tym wiele nagród branżowych. 

Mikołaj Nowak

posiada 13-letnie doświadczenie w branży interaktywnej, marketingowej i TV. Social media & nowe media nie mają przed nim tajemnic. Od 2012 roku zarządza komunikacją w świecie dziennikarskim. Od 2013 aktywnie prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu nowych mediów. Zawodowo wprowadza marki & marki osobiste do epoki nowych mediów i social media. Jest w stanie nadać marce twarz oraz uczynić ją nowoczesną, modną i interaktywną. Szkoli tych, którzy dotychczas nie mieli nic wspólnego z social mediami. Posiada autorskie programy treningowe. Jest autorem wielu koncepcji i rozwiązań komunikacyjnych, pomysłodawcą i współzałożycielem pierwszej polskiej agencji social media oraz social media celebrity managementu. Współtworzył legendarny polski serwis społecznościowy Grono.net. Pracował w Onecie, jako brand manager obszaru społeczności i komunikacji, gdzie odpowiadał za projekty specjalne i monetyzację dedykowanego obszaru. Wprowadził „Fakty” TVN do epoki mediów społecznościowych – obecnie jest konsultantem newsroomów Grupy TVN w sprawach związanych z nowymi mediami i social media.

 

Andrzej Pomarański

Ekspert ds. komunikacji i public relations, rzecznik prasowy, trener biznesu, manager z ponad 20-letnim doświadczeniem w PR w wielu branżach, w tym w ściśle regulowanych. Pracował w międzynarodowych korporacjach i dla globalnych marek, m.in: General Motors i Opel, Stowarzyszenia Pro-Marka (w tym: Procter and Gamble, Unilever, Henkel, Coca-Cola, Pepsico), Polskiej Telefonii Cyfrowej (Era, Heyah, Deutsche Telekom i T-Mobile), gdzie m.in., pełnił funkcję dyrektora komunikacji korporacyjnej, szefa komunikacji zewnętrznej oraz rzecznika prasowego. Dyrektor strategii komunikacji w strategicznej agencji komunikacyjnej Modern Corp.  Specjalizuje się w kontaktach z mediami, zarządzaniu informacją w sytuacjach kryzysowych, tworzeniu i wprowadzaniu strategii PR, budowaniu wizerunku firm i marek, brandingiem i wprowadzaniem nowych marek na rynek.  

 

 

Andrzej Skworz

Absolwent filozofii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Pracę w mediach rozpoczął jako dziennikarz miesięcznika „W Drodze”. W 1990 założył poznańską redakcję „Gazety Wyborczej”, gdzie przez pięć lat był redaktorem naczelnym oraz dyrektorem oddziału. Po odejściu z „Gazety” w 1995 roku założył magazyn „Press” o podtytule „Media, Reklama, Public Relations”. Pierwszy numer ukazał się 15 lutego 1996 roku - Skworz jest jednocześnie właścicielem i redaktorem naczelnym tego pisma. Spółka należąca do niego wydaje też codzienny płatny newsletter „Presserwis”, który dociera do 5 tysięcy ludzi mediów, pracowników PR, agencji reklamowych oraz szefów marketingu firm z listy 500 największych przedsiębiorstw w Polsce. Andrzej Skworz od dwudziestu lat przewodniczy jury konkursu Grand Press oraz Dziennikarz Roku, a także najważniejszego konkursu dla youtuberów Grand Video Awards. Współautor wydanej przez „Znak” Biblii dziennikarstwa (kilkusetstronicowego przewodnika po dziennikarskich specjalnościach).

Magdalena Tokaj

Socjolog cyfrowy i analityk mediów, w badaniach komunikacji od 15 lat. Koncentruje się na edukacji wykorzystującej dane do planowania komunikacji marketingowej oraz mierzenia efektów kampanii promocyjnych i działań wizerunkowych. Z tego zakresu prowadzi szkolenia, zajęcia dla studentów i prelekcje na konferencjach. Autorka artykułów naukowych i opracowań w mediach branżowych. Współautorka książki „Media360. Od analityki do sprzedaży”. Projektowała i realizowała badania dla m.in. IKEA, Coca-Coli, PKN Orlen, Kompanii Piwowarskiej, Bayer, Michelin. Kierownik ds. rozwoju badań IMM. Doktorantka USWPS.

Tomek Tomczyk, JasonHunt.pl

Prowadzi JasonHunt.pl, na którym porusza tematy związane z psychologią emocji, mediami i szeroko pojętym stylem życia. Współuczestniczył w kreowaniu i realizowaniu kampanii reklamowych dla kilkudziesięciu największych światowych marek, a od 2010 roku prowadzi wykłady i szkolenia dla firm w zakresie PR i reklamy w blogosferze. Autor poradników „Bloger & Social Media”, „Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj”, „Social Media Start” i  powieści „Thorn”. Kocha piłkę nożną, kobiety, podróże, boks i święty spokój. Dużo czyta, głównie o sobie. Nie wie, co to stres i brak wolnego czasu. Ciężko odpoczywa 365 dni w roku. Bloger.

 

Bartosz Węglarczyk

Dziennikarz telewizyjny, prasowy i internetowy. Redaktor naczelny i dyrektor programowy Onet.pl, współprowadzący programu OnetOpinie. W dziennikarstwie od zawsze, czyli od 1989 roku. Zaczął od robienia kawy i herbaty oraz tworzenia działu komputerowego i działu łączności z czytelnikami w „Gazecie Wyborczej”. Potem był korespondentem wojennym m.in. w Mołdawii, Górskim Karabachu i na Haiti, przez pięć lat korespondentem w rozpadającym się ZSRR, a potem w Rosji, a także korespondentem dyplomatycznym w Brukseli. Kolejne siedem lat spędził jako szef biura „Gazety Wyborczej” w USA. Po powrocie do Polski prowadził programy m.in. w Superstacji i Radiu Eska Rock, a następnie przez osiem lat współprowadził program telewizji śniadaniowej „Dzień Dobry TVN”. Od 2013 r. redaktor naczelny „Sukcesu”, a potem do 2016 r. zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”.

 

Emilia Zakrzewska-Koszel

Ekspert ds. Public Relations & Business Development. Od ponad 10 lat doradza polskim i zagranicznym spółkom z branży usług profesjonalnych, energetycznej, infrastrukturalnej  i finansowej. Swoje doświadczenia zdobywała  kompleksowo zarządzając projektami, m.in. w  zakresie rozwoju biznesu i komunikacji. Wykładowca  w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Uczestniczka studiów EMBA 2015-2017 w  Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej, a także doktorantka w Instytucie Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

 

2012 Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Skwer Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 5 lok. 2U, 01-015 Warszawa

tel. 660 911 160 email: , biuro prasowe:
Realizacja: Ideo CMS Edito Powered by: