Strona główna » Projekty PSPR » Young PR

Young PR

Young PR - pierwszy kongres stworzony z myślą o młodych

 

Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Newsline.pl organizuje wydarzenie o nazwie Young PR. Idea spotkania zrodziła się z potrzeby stworzenia miejsca, w którym młodzi ludzie – z pomysłami i chęcią do działania - będą mieli okazję zaprezentować się przed kolegami z branży. Young PR to jedyny w swoim rodzaju projekt, na którym spotkają się zarówno młodzi adepci, jak i doświadczeni praktycy PR.

 

Czym jest Young PR?

Young PR to dwudniowe wydarzenie skupiające praktyków i teoretyków PR. Ale to pierwsze w swoim rodzaju spotkanie stworzone zostało - przede wszystkim! - z myślą o młodych, którzy poprzez swoje działania chcą wprowadzić nieco świeżych idei i pomysłów do branży PR. Już pierwszego dnia, 16 kwietnia 2013 roku, porozmawiamy o rynku public relations w Polsce, a także o trendach w komunikacji na 2013 rok. Następnie będziemy mieli okazję wziąć udział w jedynym w swoim rodzaju pokazie projektów kampanii PR, zgłoszonych w konkursie organizowanym przez PSPR i DZiKS UWr. O tym, która z prac jest najlepsza, zadecyduje jury, w skład którego wejdą przedstawiciele organizatorów.. Dzień drugi to warsztaty, w których wezmą udział autorzy wyróżnionych przez jury prac konkursowych. Pod okiem tutorów - specjalistów ds. komunikacji - zmierzą się oni z wyznaczonymi zadaniami. Czy obronią swój pomysł i przekonają do niego jury? Przekonamy się już 17 kwietnia. Wejściówki na Kongres Profesjonalistów 2013 w Rzeszowie czekają na zwycięzców!

 

Cele Young PR:

Young PR to projekt zakładający stworzenie otwartej przestrzeni dla prezentacji doświadczenia i pomysłów osób związanych z branżą public relations. Wydarzenie ma umożliwić młodym ludziom zaprezentowanie oryginalnych i nieszablonowych narzędzi, które pozwolą zwiększyć efektywność działań public relations. Słowem, projekt Young PR ma na celu wprowadzenie świeżych idei do świadomości branżowej w Polsce.

Chcesz wziąć udział w kongresie Young PR i zgłosić przygotowaną przez siebie kampanię?

Skontaktuj się z PSPR: szymon.sikorski@polskipr.pl

 

Patronat medialny nad wydarzeniem objął: Brief, MediaFun oraz Newsline.pl

Partnerem merytorycznym jest: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

 

 

2012 Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Skwer Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 5 lok. 2U, 01-015 Warszawa

tel. 660 911 160 email: , biuro prasowe:
Realizacja: Ideo CMS Edito Powered by: