Strona główna » Publikacje » Publikacje członków PSPR

Publikacje członków PSPR

Chcesz szkolić się z zakresu public relations? Przeczytaj, zanim wybierzesz

25-07-2011
Mija 86 lat od momentu, kiedy to Edward L. Bernays na Uniwersytecie w Nowym Jorku wygłosił pierwszy w historii wykład z zakresu public relations. Od tego czasu formy edukacji w zakresie PR intensywnie pączkowały... więcej

O komunikacji w sytuacjach trudnych: Dlaczego agenci CIA bronią wizerunku byłego szefa MFW?

05-07-2011
W maju świat obiegła informacja, że prawnicy broniący Dominique’a Strauss-Kahna, byłego już szefa Międzynarodowego Funduszu Walutowego*, korzystają z porad waszyngtońskiej agencji public relations założonej przez byłych agentów CIA. więcej

Karta Standardów Edukacyjnych PR: propozycja, nie przymus, a w zamian prestiż

29-06-2011
„Zarówno od naukowców, jak i praktyków docierały do nas liczne sygnały co do siatki programowej. Jedni twierdzili, że na zajęciach jest za dużo teorii, inni – że praktyki” - mówi dr Monika Kaczmarek-Śliwińska, inicjatorka Karty Standardów Edukacyjnych PR. więcej

Czas to pieniądz. Rzecz o informacji prasowej

20-06-2011
W twojej firmie wydarzył się wypadek, skupiasz się na tym, aby zażegnać kryzys. Ostatnią rzeczą, której teraz potrzebujesz, jest tabun dziennikarzy zadających pytania. Niestety, możesz być pewien, że nie czekają na twoje zaproszenie. więcej

Prowokacja Promocja czy PR?

16-06-2011
Recepta na publicity jest prosta: obraź kogoś, okłam a później przeproś lub sam się pogniewaj, ewentualnie powiedz coś „pod prąd”. Ludzie o tobie usłyszą, a w komentarzach pojawi się hasło, że zrobiłeś sobie niezły PR... więcej

Nie ma problemów – są wyzwania

31-05-2011
Rozmowa z Natalią Myszkowską, Marketing & Business Development Ma­na­ge­rem w międzynarodowej kancelarii prawniczej K&L Gates, absolwentką Zarządzania Biz­ne­sem w POU. więcej

Za wywiad Państwu dziękujemy

17-05-2011
Czy pamiętacie czasy, gdy jedna z polskich partii politycznych obraziła się na stację telewizyjną i postanowiła zabronić swoim członkom rozmów z jej dziennikarzami? Oczywiście ruch ten okazał się strzałem w kolano i szybko go skorygowano. więcej

Tożsamość - podstawa budowania wizerunku

10-05-2011
W pierwszym skojarzeniu często wiążemy pojęcie tożsamości z psychologią, socjologią, kulturoznawstwem, czasem z filozofią czy … patriotyzmem, rzadziej, a może w ogóle, z public relations. więcej

PR szyty na miarę

04-05-2011
Marketing i public relations? To nie dla mnie. Mam stałych klientów, działam lokalnie i tego typu fanaberie nie są mi do niczego potrzebne”. Takie podejście często reprezentują właściciele małych firm. więcej

Barometr komunikacji - innowacyjne narzędzie badawcze

04-05-2011
Brak środków finansowych na powierzanie projektów badawczych firmom zewnętrznym oraz ograniczenia czasowe, to najważniejsze czynniki, które decydują o tym, że menedżerowie rezygnują z pomiarów. Odpowiedzią na te problemy jest Barometr Komunikacji. więcej
«««  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6  »»»  
2012 Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Skwer Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 5 lok. 2U, 01-015 Warszawa

tel. 660 911 160 email: , biuro prasowe:
Realizacja: Ideo CMS Edito Powered by: