Strona główna » Publikacje » Publikacje członków PSPR

Publikacje członków PSPR

Wizerunek Polaków po rosyjsku

06-04-2011
Tragedia w Smoleńsku wstrząsnęła nami wszystkimi. Bez wyjątku. Mija prawe rok od tego wydarzenia, a kolejną tragedią stają się raporty mające ukazać prawdę o przyczynach katastrofy oraz sposób komunikowania o niej samej. więcej

Drzwi otwarte uczelni?

04-04-2011
Uczelnie funkcjonują w otoczeniu konkurencyjnym. Chyba każdy zgodzi się, że mają i powinny mieć wpływ na otoczenie, w tym na gospodarkę. Jeśli nie poprzez pracowników naukowych, to poprzez studentów, których dla otoczenia zewnętrznego kształcą. więcej

Wszyscy kochamy Adama Małysza

30-03-2011
Do tej pory wizerunek Adama Małysza był czysty jak łza; mistrz nad mistrze w skokach narciarskich, dobry ojciec, mąż i syn, ikona polskich sportów zimowych, wielbiciel herbaty Teekanne. więcej

Ile zarobi dla ciebie PR?

28-02-2011
Chcesz przekonać menedżera do PR - powiedz mu ile na tym zarobi. Ile więc można zyskać prowadząc działania public relations? więcej

Advertoriale – czy muszą nas oszukiwać?

14-02-2011
W tygodniku “Newsweek” (nr 53/2010 z dnia 2.11.2011) zamieszczono dość dziwny tekst. Rzecz dotyczy Katowic jako największego placu budowy. Zamieszczony materiał informuje o planowanych inwestycjach... więcej

PKP – pociągi katastrofalnych połączeń

14-02-2011
Sieć kolejowa to system naczyń połączonych. Blokada w jednym miejscu powoduje zachwiania w całym systemie. Jeśli na ten system techniczny nakładają się błędy w komunikacji interpersonalnej rodzi to sytuacje prawdziwie katastrofalne, o czym przekonały się więcej

Marketing w todze i birecie

12-02-2011
Instytucje naukowe i badawcze stosunkowo niedawno odkryły siłę marketingu. Marketing różnych sektorów gospodarki dostosowuje się do konkretnych potrzeb, wybierając czy kreując narzędzia jak najlepiej do nich dostosowane. więcej

Mamy kryzys! …czyli PRowiec potrzebny od zaraz

13-12-2010
Jest jedna sytuacja, w której rola specjalistów public relations wydaje się być ważniejsza niż zwykle - zarówno w oczach menedżerów wyższego szczebla jak i dziennikarzy. To sytuacja, w której nasza firma doświadcza sytuacji kryzysowej. więcej

Połączenie strategii i taktyki PR – raczej nie

13-12-2010
Modne dziś jest połączenie ze sobą wszystkiego, co dotyczy PR, i nazywanie tego strategią więcej

Etyka i public relations. To nie jest oksymoron!

02-11-2010
Niejeden praktyk public relations musiał bronić swojego zawodu, kiedy został zmuszony do konfrontacji z wrogim sceptykiem sugerującym, że etyka public relations to oksymoron... więcej
«««  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6  »»»  
2012 Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Skwer Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 5 lok. 2U, 01-015 Warszawa

tel. 660 911 160 email: , biuro prasowe:
Realizacja: Ideo CMS Edito Powered by: