Strona główna » Publikacje » Publikacje członków PSPR

Publikacje członków PSPR

PRzemyślenia po wakacjach nad Bałtykiem

07-10-2010
Plutarch powiedział, że „pierwszym warunkiem szczęścia jest urodzenie się w sławnym mieście”. A co, kiedy tak nie jest? Tu z pomocą może nam przyjść coś, co nazywa się terytorialnym public relations, samorządowym PR czy promocją miejsca. więcej

Rynek nie lubi wydmuszek

28-09-2010
Bycie wydmuszką może się opłacić tylko w czasie Świąt Wielkiej Nocy. Jednak zarządzający niektórymi firmami, kiedy decydują się na działania z zakresu kształtowania wizerunku, zdają się o tym zapominać... więcej

Skansen, kanapa czy wielki świat

21-09-2010
Kiedy w 1791 roku w Wiedniu wrzucano jego ciało do zbiorowego grobu dla biednych, któż mógł przypuszczać, iż nazwisko Wolfgang Amadeusz Mozart będzie warte po latach 5,4 mld euro. Na tyle bowiem niemiecki Fokus wycenił markę genialnego kompozytora... więcej

Tygrysi wizerunek w biznesie

13-09-2010
Gdzie wielki biznes i wielkie pieniądze, tam diabeł tkwi w szczegółach. Przede wszystkim w tych związanych z wizerunkiem. więcej

PR, czyli po prostu public relations

06-09-2010
W niedawno wydanym wakacyjnym kryminale znanych polskich autorów można przeczytać: Wkrętak opanował sztukę alkoholowego public relations do perfekcji: "O swoich urodzinach i imieninach opowiadał z miesięcznym wyprzedzeniem, powtarzając tę informację... więcej

Raport badania semantycznego dla Publicon

23-06-2010
Raport badania semantycznego dla Publicon. Problemem badawczym było pojęcie „Public relations”. Badanie przeprowadzono w dniach 1-9 kwietnia 2010 roku. więcej

Zarządzanie sytuacją kryzysową w polskich przedsiębiorstwach

02-04-2010
Raport z badań ZARZĄDZANIE SYTUACJĄ KRYZYSOWĄ W POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTWACH Rzeszów, Warszawa 2007 więcej

Public Relations w największych polskich firmach

30-03-2010
Badania przeprowadzono w okresie: czerwiec – wrzesień 2006 roku na próbie 500 największych przedsiębiorstw w Polsce więcej

Raport z badań - Złe praktyki

30-03-2010
Badania przeprowadzono w okresie 23-25 kwietnia 2008 roku podczas odbywającego się w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie Kongresu Public Relations. więcej

7 grzechów głównych polskich PR-owców

03-07-2009
Rada Etyki Public Relations opracowała "7 grzechów głównych polskich PR-owców" dla wskazania nadużyć i złych praktyk w środowisku. Zadaniem REPR jest troska o poziom profesjonalny i etyczny polskiego PR. więcej
«««  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6  »»»  
2012 Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Skwer Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 5 lok. 2U, 01-015 Warszawa

tel. 660 911 160 email: , biuro prasowe:
Realizacja: Ideo CMS Edito Powered by: